Gry o transporcie

Hi!

  Dla tych, którzy pierwszy raz są na moim blogu -jestem Bartosz. Dzisiaj post o grach transportowych. Lubię grać w gry - Wy pewnie także. Pomysł na tę notkę wymyśliłem sam i sądzę, że to dobry temat. Zapraszam do komentowania moich postów i częstego odwiedzania mojego bloga. Teraz wrzucę kilka linków do pobrania gier transportowych na komputer i komórkę. :) Jeśli macie ochotę to pobierajcie gry i bawcie się dobrze ! Powodzenia !!!

I.
 omsi gra click     ( symulator autobusu komunikacji miejskiej)

II.
omsi 2 click   (druga część symulatora autobusu komunikacji miejskiej - bardziej dopracowana z nowymi możliwościami grania)

III.
train simulator 2017 simulator tap    (symulator pociągu -najnowsza wersja)

IV.
tram simulator link     (symulator pociągu )

                                                 Kilka zachęcających zdjęć:








Komentarze

  1. Przyznam się nigdy takiego postu nie czytałem, To fajnie że masz zainteresowania. Może napisz kiedyś o tym co trzeba zrobić by być takim kierowcą w realu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/03/tag-120-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłem twojego bloga jeśli ktoś lubi takie tematy to polecam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty