Wielkanocne tramwaje c;


  Witam wszystkich po tymczasowej nie obecności, która jest spowodowana tym, że ostatnio dość rzadko widywałem się z moją ciocią Karoliną. 
      Dzisiaj na moim blogu przedstawiam Wam post pt. " Wielkanocne tramwaje". :) Oby Wam się spodobał ! Zachęcam do komentowania ;p
    Jak już pewnie wiecie Wielkanoc jest bardzo ważnym Świętem u chrześcijan, których w naszym kraju jest bardzo dużo. W związku z czasem Świąt komunikacja miejska ( nie tylko tramwaje) wprowadza zmiany w swoim rozkładzie jazdy - co jest zupełnie zrozumiałe. Dlatego przypominam wszystkim aby każdy kto chce podróżować komunikacją publiczną , zapoznał się wcześniej z aktualnym rozkładem jazdy danych środków lokomocji. Dodatkowo przestrzegam przed korkami na drogach.
    Kilka lat temu na Śląsku jeździł specjalny - Wielkanocny tramwaj. Nie wiem czy się to później powtarzało i nie wiem czy będzie tak w tym roku. Mimo to uważam, że to całkiem fajny i ciekawy pomysł. Znalazłem dwa zdjęcia w internecie z tego 'eventu' więc z chęcią Wam je poniżej udostępnię.

  Ciekawi mnie czy w innych regionach Polski również organizowane są tak fajne wydarzenia? Przyznam się szczerze, jeszcze nie poszukałem nic na ten temat w internecie , ale może Wy znacie coś podobnego?! Czekam na odpowiedzi w komentarzu. 

Teraz zapraszam Was do kliknięcia w link i zapoznania się z informacjami dotyczącymi rozkładu jazy podczas Świąt Wielkanocnych KWIECIEŃ 2017r .
--------->   Info dot. rozkładu jazdy na Wielkanoc 2017         <-----------------------------



     I w końcu to co lubię najbardziej - zdjęcia z 'eventu' , o których pisałem wyżej !
   





Komentarze

  1. w Poznaniu z tego co słyszałem także są możliwości różnych wykorzystań przejazdów tramwajowych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello there. Your blog post is very nice. The pictures are spectacular. I am waiting for you to come to my blog. Love ...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Hazal'ın Dünyası , thank you for visiting my blog. This is very important for me. From the beginning I wanted someone to from another country commented on my post. Kisses ~ bartollandia :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty