Jedna trolejbusowa ...

Cześć !
Pamiętacie może czas, w którym na moim blogu robiłem posty o muzyce odnoszącej się do danych środków transportu? Nie udało mi się zrealizować wszystkiego. Dzisiaj do tego powrócę. Tematem będzie trolejbus. :) 
Jak już zauważyliście napisałem dziwny tytuł tego posta. W ramach krótkiego wyjaśnienia:  "Jedna trolejbusowa" odnosi się niestety tylko do jednej piosenki o trolejbusach, którą tym razem zapodam na blogu. Temat trolejbusowej muzyki okazał się trudny. Nie umiałem nic więcej znaleźć mimo, że ciocia mi pomagała. Mam nadzieję, że to dla Was nie problem.
A może Wy znacie inne piosenki o trolejbusach? Z chęcią poczytałbym w komentarzach tytuły ! Możecie także podsyłać linki :) . 


                                                   Piosenka pt. "Ostatni trolejbus". 


Komentarze

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty