Twórczość własna ;)

Cześć!
   Dzisiaj post o trolejbusach - jednak inny niż wszystkie do tej pory !
 Jak już wiecie ciężko mi było znaleźć piosenki o tematyce trolejbusowej... w zasadzie tylko jedną. Na szczęście Ciocia wpadła na super pomysł byśmy sami napisali piosenkę. I oto jest ! Mnie się bardzo podoba. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba :)



"Trolejbus"

Razu pewnego na szkolnej wycieczce 

trolejbus zobaczyłem w oddali 
pomyślałem, że to piękna maszyna 

no i wtedy pewien pomysł mi wpadł. 

Ref:
Zostanę kierowcą trolejbusu, trolejbusy prowadzić będę wnet, 
gdy dorosnę - a to już za chwilę! 
Trolejbus poczeka na mnie - hej ! 

Już  nie mogę się doczekać, 
już tak bardzo tego chcę ! 
Będę ludzi dowozić do szkół i prac, 
nie ominę żadnych miast ! 

Ref:
Zostanę kierowcą trolejbusu, trolejbusy prowadzić będę wnet, 
gdy dorosnę - a to już za chwilę! 
Trolejbus poczeka na mnie - hej !

Szczęście mnie nie opuści, 
będę robić co będę chciał , 
kierowca to dobry zawód, 

pozazdrości niejeden z Was ! 

Ref:
 Zostanę kierowcą trolejbusu, trolejbusy prowadzić będę wnet, 

gdy dorosnę - a to już za chwilę! 

           Trolejbus poczeka na mnie - hej !       x2 

Komentarze

  1. Super pomysł, skoro ciężko znaleźć to cóż za problem napisać samemu?
    Wyszło genialnie ^_^
    Pozdrawiam www.thediize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, proszę talent jest pod ręką i nie trzeba szukać u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć kreatywność, aby być dobrym blogerem, Aniu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty