Infekcja tramwajowa

  Hejo !

   Dzisiaj razem z tatą byłem na tzw. infekcji tramwajowej :) Sam tak nazwałem tą wycieczkę :D Uwielbiam jeździć na takie wyprawy :) Tym razem zawitaliśmy w Bytomiu i przebyliśmy trasę ze Stroszka do Placu Sikorskiego linią numer 49. Porobiłem kilka zdjęć. Czasami było ciężko uchwycić tramwaj w ruchu i niektóre zdjęcia wyszły rozmazane – ale to nic ! Liczy się frajda i dobra zabawa :) Polecam wszystkim podróżowanie tramwajami bo to super sprawa ;) !   

                                                               Dwa tramwaje :) 

                                                               Taki ładny biało czerwony ! 

                                                     Przystanek tramwajowy KZK GOP

                                                Wygodny przystanek z fajnym daszkiem :D 

                                                           Czerwony i nowoczesny c; 

                                              Reklamy na tramwajach są bardzo często ;) 
 
                                                           Kolejny przystanek :P 


                                                  A ten taki bardzo prosty . 
 

                                                            Ten jest taki większy ! 

                                                                Tył w tramwaju XD 
                                                                           
                                         Tramwaj schowany za drzewami troszkę z daleka :)

                                                      Tutaj tramwaj starszej wersji. 

                                                           Ten sam co wyżej . 

                                                                  Tramwaj w ruchu ! 


Komentarze

  1. Ciekawe masz zainteresowanie. Tramwaje osobiście spotkałem ale nie jechałem bo byłem przejazdem, w Krakowie i warszawie udało mi się spotkać. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. To polecam znaleźć czas na wycieczkę na Śląsk ;3 Pozdrawiam-Bartek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty