Przywitanie !

Cześć Wszystkim ! 

  Jestem Bartosz i bardo lubię tramwaje, autobusy oraz trolejbusy ! Urodziłem się 9 lat temu :) Mieszkam w Tarnowskich Górach.  Chodzę do 3 klasy szkoły podstawowej. Bardzo często staram się jeździć tramwajami czy autobusami razem z moimi cudownymi rodzicami - przeważnie w weekendy. Moje ulubione trasy to Chorzów - Katowice. W prowadzeniu tego bloga pomaga mi moja ciocia, którą bardzo kocham. Jest to mój pierwszy blog w życiu o tematyce środków transportów. Mam nadzieję, że będzie się podobał. Zapraszam wszystkich do obserwowania, komentowania oraz systematycznego odwiedzania Bartolandii! 






Komentarze

  1. Miłej przygody z blogowaniem i mnóstwa pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też Cię Skarbie bardzo Kocham ! Mój Ty tramwajowy Maniaku <3 ;) Powodzenia Łobuzie :* Cały czas mam rękę na pulsie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Też mam na imię Bartosz i podobnie jak Ty, kocham tramwaje!
    Ja najczęściej jeżdżę tramwajami po Gdańsku, bo tam mieszkam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Ja też bardzo lubię tramwaje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty