Trolejbusy !

  Cześć !

    Dzisiaj post będzie o trolejbusach :) Jestem pewien, że to także się Wam spodoba ;) Dziękuję za dotychczasową aktywność na moim blogu i zachęcam do dalszej :3 Bardzo lubię prowadzić tego bloga, sprawia mi wiele radości i frajdy. Za każdym razem cieszę się z komentarza czy kolejnego wyświetlenia. To dla mnie ważne. Bartollandia sprawia mi ogromną przyjemność !

    Na początku powiem Wam co to jest trolejbus, bo nie każdy pewnie wie. Trolejbus – pasażerski pojazd drogowy, który ma przewozić więcej niż dziewięć osób (wliczając kierowcę), napędzany energią elektryczną ale nie porusza się po szynach. To taki autobus z pantografem :).
      Ja już jechałem trolejbusem ! Extra przygoda i każdemu polecam :) Moja ciocia jeszcze nigdy nie jechała trolejbusem. Jutro przedstawię ciekawostki trolejbusowe a teraz przesyłam kilka zdjęć.

                     Czarno biała fotografia :) 

 
                                                     Trolejbus w Gdynii :D 


                                                              Z balonami ! 

                                                         Nowoczesny Trolejbus :3 
 
                                                           Na zakręcie c; 


                                                           Piętrowy trolejbus =)
                                                              
                                                        Z dużymi oknami na świat ;) 

 
                                                        Biało zielony :P 



Trolej Truck !!! 


Trolejbus od tyłu :* 


Komentarze

  1. Trolejbusy znam szczególnie z Gdyni, do której mam niedaleko.
    Niestety, ich wadą jest to, że stoją w korkach razem z samochodami, podczas gdy tramwaje jeżdżą sobie po torowisku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jechałem trolejbusem w Tychach ;) Polecam tam pojechać, są mniejsze korki ;3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty