Autobusy w ramach zastępstwa za tramwaje :3

Cześć!
 
    Jestem Bartek i melduję się znów na blogu ! Dzisiejszy post będzie o autobusach. Oczywiście wcześniej już coś o autobusach było jak np. bajka Bajka o autobusach i osobny wpis o tych maszynach z kilkoma ciekawostkami Autobusy  :) Pewnego razu zrobiłem post o muzyce
a dokładniej o piosenkach z autobusami Autobusowe nuty  Kto nie przeglądnął to zapraszam !
Wystarczy kliknąć w wyróżniony tekst :*
   
    Teraz nie będę się powtarzał i wpadłem na pomysł aby o autobusach napisać co nowego.

Tramwaje czasami się psują i potrzebują zastępstwa. Cóż, takie to już życie. Czasami dorośli mówią, że to złośliwość rzeczy martwych, szczególnie gdy ludzie się śpieszą a tutaj nagle klaps.
Jednak inną sytuacją jest gdy są np. prace torowe. Tutaj nie zawiniła maszyna, ale ludzie i tak muszą przesiąść się na linie autobusowe. Raczej nie ma czegoś takiego, że nagle podjeżdża autobus i Pan mówi" wsiadajcie ludzie jestem zastępstwem" tylko trzeba samemu iść na odpowiedni przystanek i "złapać" odpowiedni autobus. Jest to utrudnienie ale zrozumiałe. Czasami zdarza się, że powstają nowe chwilowe, zastępcze przystanki autobusowe w podobnych miejscach dot tych tramwajowych. Uważam to za plus.

       Mi się zdarzyło, że musiałem iść na przystanek autobusowy zamiast tramwajowy. Czułem się troszkę smutno ale szybko mi minęło. Stało się to gdy jechałem na basen z moją Mamą. Jak się okazało wycieczka autobusowa była całkiem fajna. Czasami takie sobie urządzam ale wtedy jej nie planowałem.
     
     A cz Wy spotkaliście się z takimi utrudnieniami w ruchu miejskim? Piszcze w komentarzach :) Pozdrawiam.
    

Komentarze

Popularne posty