Samoloty, SAMO LOTY .


   Siema!

   Dzisiaj post o samolotach. Zauważyliście, że mają całkiem zabawną nazwę? S-A-M-O-L-O-T :D To nie jest tak do końca, że ten samolot sam lata, ale to już wiecie ;) Wcześniej wspomniałem coś o samolotach w poście TUTAJ  :3  Dzisiaj postaram się troszkę temat rozwinąć.

    Przyznam szczerze, że ja jeszcze nigdy nie leciałem samolotem ale kiedyś bardzo bym chciał. Podobają mi się te maszyny... mają tak różne rozmiary i robią taki huk! Poza tym niektóre pięknie wyglądają. Szkoda tylko, że bilety są drogie.

   A wy podróżujecie samolotami? Jak daleko? :) Lubicie podróżować samolotami? Nie boicie się?

   Słyszałem, że samolot jest jednym z bezpieczniejszych środków transportu publicznego. Podziwiam Panie stewardesy i pilotów takich maszyn. Kobiet jest znacznie mniej na stanowisku pilota samolotu niż mężczyzn. Ciekawe dlaczego?!

Powiem Wam ciekawostkę, że ja mieszkam stosunkowo niedaleko Pyrzowic ;)

    A znacie taką bajkę samoloty?

    Historia samolotów, ich cechy, zdjęcia, pierwsze próby tworzenia, zastosowanie oraz całą resztę informacji z łatwością znajdziecie w Internecie. Ja tylko przypomnę (gdyby ktoś zapomniał ze szkoły podstawowej), że to dwóm Amerykanom braciom Orville’owi (1871–1948) i Wilburowi (1867–1917) Wright, udało się zbudować samolot poruszany silnikiem spalinowym i w 1903 roku dokonali pierwszego kontrolowanego przelotu.
   
Teraz kilka zdjęć nowoczesnych, pasażerskich samolotów różnych linii lotniczych - zdjęcia zaczerpnięte z Internetu.

*Post nie jest w żaden sposób sponsorowany. Żaden z moich postów nigdy nie był sponsorowany.

 








Komentarze

  1. Uwielbiam samoloty. Nie tylko patrzeć jak lecą ale i być na jego pokładzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie byłem na pokładzie samolotu, nawet nie wiem kiedy wejdę na jego pokład ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty