Autobusy PRL-u

Witajcie,

  Dzisiaj powracam z postem pt." Autobusy PRL-u" czyli wpis o tzw. Ogórkach i Ikarusach :P
PRL czyli Polska Rzeczpospolita Ludowa PRL - Wikipedia-klik   <-- to tak jakby ktoś nie wiedział o czym mowa.

  Podczas lat PRL-u po naszych drogach jeździły takie autobusy jak: Jelcz 043 czyli słynny ogórek oraz Ikarus 260 i 280.

  Moja Ciocia jechała Ogórkiem na Dniach Sanoka gdy było to dostępne jako atrakcja. Ja również jechałem Ogórkiem, ale w Tarnowskich Górach, a Ikarusa widziałem na żywo w Częstochowie lecz nie byłem pasażerem.
 
   Te autobusy są inne niż obecne - nowoczesne. Mają swój niepowtarzalny klimat i wygląd.

Nie będę pisać zbędnych informacji ani tekstów, które możecie znaleźć na Wikipedii  o tych pojazdach. Jedynie co zrobię to udostępnię poniżej kilka zdjęć.

Miłego Dnia, Bartek.


JELCZ 







IKARUS








Komentarze

  1. U mnie niebiesko, a u Ciebie czarno. Dobrze, że zdjęcia fajne. Poza tym kiedyś takim jechałam ogórkiem, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli był to Ikarus, to napewno nie, bo Ogórki to Jelcze, ale nie Jelcze M11 lub 120M

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty