Odkrycie tramwaju !


Witajcie wszyscy :)

   Dzisiejszy post będzie o tramwaju ale nie nowoczesnym a takim zabytkowym. Ten post powstał dzięki mojej Cioci Karolinie, która była razem z moim wujkiem Jankiem we Wrocławiu i zwiedzali między innymi Pałac Królewski Muzeum Miejskie - to właśnie w tym muzeum odkryła ten tramwaj i specjalnie dla mnie zrobiła mu zdjęcia. Zdjęcia nie wyszły profesjonalnie ale takie panowały warunki. Mam nadzieję, że Wam się spodoba post i zdjęcia oraz, że dacie radę się rozczytać.
Moja Ciocia Karolina ma pseudonim Panda i również prowadzi swojego bloga, na który zapraszam i polecam --> Łamliwy paznokieć - klik

Ciocia razem z Wujkiem są zadowoleni z odwiedzenia tego miejsca. Może kiedyś i ja tam pojadę. Na razie byłem we Wrocławiu ale tylko w ZOO. ;)

Poniżej przedstawiam kilka krótkich zdań na temat tego pięknego zabytku.

Pałac Królewski we Wrocławiu to także pałac Spätgenów lub zamek królów pruskich – zespół pałacowy stanowiący od XVIII do XX wieku wrocławską rezydencję pruskich królów z dynastii Hohenzollernów, obecnie siedziba Muzeum Miejskiego Wrocławia.

Adres: Kazimierza Wielkiego 35, 50-077 Wrocław , Otwarcie: 1717    Styl architektoniczny: Architektura baroku ! 

Trzy pierwsze zdjęcia budynku z zewnątrz są z Internetu ale reszta są mojej Cioci. Ciocia Karolina ma do nich pełne prawa autorskie. ZAKAZ POWIELANIA! 



 

Poniższe zdjęcia są mojej Cioci !


 




                                 To jest prawdziwa 'kierownica' tramwaju z tamtych lat




                                             A to miniaturka tego samego tramwaju
 






A to prawdziwa ławka z tramwaju, który przedstawiam



                  KONIEC 




Komentarze

  1. To właśnie ja, Bartek śledzę tego bloga i wychodzi na to, że powstał post przy którym, nie brałem udziału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wygląd bloga też się zmienił.

      Usuń
    2. Kurcze :D Myślałam, ze dotrwa ta niespodzianka dopóki się nie spotkamy :P Szpieg mały hahaha xD Też Cię Kocham Skarbie :*

      Usuń
  2. Kocham cię, Ciociu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłem, że "hasło" bloga też się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej!

Fajnie, że jesteś. :) Miło mi będzie gdy zostawisz komentarz (na pewno odpowiem) i obserwację. Możesz zostawić link do siebie lub kogoś innego ale proszę, nie spamuj łańcuszkami itp. Takie rzeczy usunę.

Pozdrawiam, Bartek!

Popularne posty